Sunday 7 September 2014

Think Pink Booties


Voetjes groeien snel en aangezien het weer niet meer een en al zonneschijn is, 
wordt het tijd voor een setje nieuwe gehaakte sloffen. 


Deze keer heb ik een dubbele draad gebruikt voor het schoentje en ook voor de zool.
De kraag heb ik weer van een dunne draad gehaakt. Het leuke van slofjes haken, is dat je allemaal kleine beetjes wol op kunt maken. Deze zijn gemaakt van restantjes acryl draad, daarnaast zit er ook wollen tweed draad die heb ik in de zool verwerkt.


Het kraagje heb ik gehaakt met de granny steek, deze gebruik je ook voor het maken van granny squares. Eigenlijk een leuke steek waarmee je veel kunt variƫren.



Deze slofjes zijn gemaakt voor mijn eigen dochter. 
Maar natuurlijk maak ik deze slofjes ook op bestelling. 

0-1 jr € 24,99



No comments:

Post a Comment