Wednesday 23 July 2014

Stash


Gisteren een stel ondiepe opbergdozen gekocht omdat het zoeken naar de juiste bol wol onmogelijk is in een diepe mand. Terwijl ik mijn manden aan het uitspitten was, was het weer een feestje om te ontdekken wat voor wol ik ook weer had.
"hey! oh ja! ooooohw" waren constant de gedachten die omhoog kwamen. 
"Soort bij soort? Kleur bij kleur?" tsja, hoe ruim je zo'n kudde bollen op.
Daarna moeten alle dozen nog opgeruimd worden door het huis heen omdat ik niet over de luxe beschik van een wol-ruimte. 
Moet je nagaan..... naast deze dozen liggen er nog genoeg bollen in een hang-rek in de bij-keuken. Maar ja, zelfs de wetenschap dat ik genoeg wol heb voor wel 100 projecten, weerhoudt me niet om de volgende keer toch weer die fantastische wol in de aanbieding te kopen.... gewoon omdat ik er misschien wel een mooi kussen, kleed of ander accessoire van kan maken.